Londra Notları - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı - Blogumu Tanıt

Cuma

Londra Notları - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı

Blog Adı: Londra Notları
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: https://londranotlari.wordpress.com/

Blog Tanıtımı

  Altı yıldır Londra’da yaşıyorum. Üç yılı aşkın süredir yazdığım kişisel blogum LondraNotları’nda, bu kentte yaşadıklarımı, deneyimleri, gittiğim mekanları, Londra’daki günlük hayatı ve kültür-sanat etkinliklerinden izlenimlerimi paylaşıyorum. En çok yazdığım konular sinema, konser izlenimleri, şehir hayatı, yeme-içme ve eğlence…


  Londra Notları'nı açmaktaki amacım, hem kendimi ifade etmek, hem de Londra’da yaptıklarımı okuyucularla paylaşmaktı. Londra’da yaşayan Türklerin yazılarımda kendilerinden bir şey bulmasını, ayrıca Londra’ya turist veya göçmen olarak gelmeyi planlayanlara yardımcı olmayı istemiştim. Bu amaçlarıma umarım ulaşmışımdır:) Blogumu Türkçe yazmamın sebebi de Londra konulu Türkçe blog / kaynak boşluğunu doldurma isteğiydi.

  Bunun dışında Facebook’ta da blogum için hazırladığım bir tanıtım sayfası bulunuyor. Keyifli okumalar! Yazılarımı beğenmeniz dileğiyle. Blogumu Tanıt'a blogumu tanıtma fırsatını bana verdiği için çok teşekkür ederim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder