Mustafa Sönmez - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı - Blogumu Tanıt

Cuma

Mustafa Sönmez - Kişisel Blog Tanıtım Yazısı

Blog Adı: Mustafa Sönmez
Kategori: Kişisel Blog
Blog Linki: http://www.mustafasonmez.com/

Blog Tanıtımı

Mustafa Sönmez Blog Tanıtım Yazısı
Kız Kulesi
  Yazmayı her zaman çok sevdim. Okuduğum kitaplardan sonra aklımda yer edenleri; yaşamın içinde ilerlerken edindiğim tecrübeleri her zaman not aldım. Bu notlar bazen şiir şeklinde oldu. Bezen de uzun denemeler yazdım. Neden yazdığımı ve yazılarımı bir blogda topladığımı burada yazmıştım, bakabilirsiniz.

  Blog macerama büyük blog servislerinin dışında, ufak tefek blog hizmeti veren sistemlerle devam ederken Blogger’a taşınmaya karar verdim. 2012 yılında www.mustafasonmez.com alan adım ile bütün yazılarımı Blogger’a taşıyarak profesyonel olarak blog yazmaya başladım.

  Blog yazmak benim için “hayatı kaydet”mek demektir. Uzay-zaman içerinde ilerlerken yaşamın bizde bıraktığı izleri; bizim yaşama bıraktığımız izleri; düşüncelerimizi, hayallerimizi; özlemlerimizi, üzüntülerimizi kısacası yaşama ve kendimize dair halleri bir kişisel blogda toplamak benim için her şeye değer…

  Günce bölümünde yaşama dair halleri yazıyorum. Günün getirdiği düşünceler, aklımdan geçenleri yazıyorum. Belki de en sevdiğim bölüm burası. Burada tamamen kendim oluyorum. İnsan yazdığı zaman; hayallerini aştığı zaman maddi bir vücut olmanın ötesine çıkabiliyor. Belki de daha çok düşünmeye, kritik etmeye; eleştirip, kıyaslayıp inanmaya ihtiyacımız var. Bloglar ve bütün blog yazarları benim için yaşamı sorgulayan ve bilinç seviyesi hayli yüksek olan, insanlığın aradığı kişilerdir.

Ele aldığım konular:

Kişisel yazılarım: "Günce, Şairce, Fotoğrafların Dili" bölümünde
Eleştiri yazılarım: "Absürt Şeyler" bölümünde
Okuma notlarım ve araştırmalarım: "Evren ve Ötesi, Bilgi Küpü" bölümünde
Blog yazarlarına tavsiyeler ve video eğitimler
Grafik tasarım video eğitimleri
Teknoloji ve Android dünyası
Kitap tanıtımları
İzlediğim Filmler: "En İyi Filmler" bölümünde

  Umarım kişisel bloğumda kendime ve yaşama dair güzellikleri başarıyla kaydederim. Ayrıca aşağıdaki blog tanıtım filmim de blog yazma amacımı özetliyor.

www.mustafasonmez.com - Hayatı Kaydet!



5 yorum:

  1. Mustafa Bey güzel bir tanıtım yazısı olmuş. Ayrıca ''Blogumu Tanıt'' sayfasına da böyle güzel bir hizmete öncülük yaptığı için teşekkürlerimi sunuyorum. Bu arada Bugünkü yazımda ''Mustafa Bey'' hem sizi hemde ''Blogumu Tanıt'' sayfasını kaleme aldım. Okumanızı tavsiye ederim.

    SAYGI VE HÜRMETLERİMLE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Blog yazarları için gerçekten çok faydalı ve ince bir düşüncenin eseri bir blog. Zaman ayırıp böyle bir blog ile uğraşmak bile başlı başına bir uğraşı demektir. En kısa zamanda blogumda tanıtım yazısı yayınlayacağım.

      Sil
    2. Gerçekten güzel bir tanıtım yazısı değil mi:) Mustafa Bey'in eline sağlık, kalemini iyi kullanmış. Asıl ben teşekkür ederim ikinize de, desteklerinizden dolayı. Birbirini destekleyen sizin gibi başarılı blog yazarları oldukça güzel işler başarırız. İyi bloglamalar, saygılar:)

      Sil
    3. Umarım bütün blog yazarları Blogumu Tanıt ile blog dünyasından bizlere göz kırparlar.

      Sil
    4. Umarım daha fazla bloga ulaşırız.

      Sil